d' art of thoughts

Fikir dengan akal, tilik pakai hati.

Reinkarnasi

leave a comment »

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Syukur kepada Yang Maha Pencipta atas segala rahmat dan nikmat yang masih tersisa buat kita (baca: aku). Sungguh, Dia amat Pemurah lagi Maha Penyayang.

Kerana Dia

aku masih disini

menghirup udara segar

menelan baki umur

Kerana Dia

aku akan terus disini

menerus hidup mencari redha

Kerna Dia ada

aku yakin aku bisa

biar kehujung horizon

Kerana Dia ada

aku tahu sinarnya

bakal terang!


Reinkarnasi. Atau kembali semula. Bukan kelahiran semula.

Saya berbelog kembali kerana saya mahu mengInspirasi.

Ya, saya mahu berkongsi rasa dan motivasi. Itu saja…kerana..

..Kita buat, kita dapat.

Untuk semua, terimalah..Healing oleh Sami Yusuf.

Written by wann

August 24, 2010 at 12:39 am

Posted in d' plain

Leave a Reply

